PERUT BUNCIT, OVERWEIGHT, SEMBELIT, BUASIR, MASALAH PENGHADAMAN dan KULIT KUSAM

JAWAPAN UNTUK BADAN LANGSING

100% DIJAMIN


Keberkesanan DEFLEX Terbukti

Seawal 3 Hari

Mempunyai bentuk badan yang langsing tanpa senaman dan diet ekstrim pastinya menjadi idaman setiap individu.

Kehidupan kita sering terdedah dengan masalah begini ??

Hampir 73% masyarakat di Malaysia mengalami masalah ini dan ianya masih wujud
sehingga ke hari ini

Dan hampir 65% penceraian di Malaysia berlaku akibat pasangan yang gemuk

dan penampilan tidak menarik

 

Ramai diantara kita yang ambil mudah dengan masalah ini tanpa bertindak, tapi percaya tak kalau dibiarkan ia boleh menjadi lebih teruk

BETUL KE DEFLEX NI BERKESAN ??

Adakah impian saya akan tercapai seperti mereka ??

Impian anda sudah semestinya tercapai.. dengan izin Allah DEFLEX  boleh menjadi asbab terbaik dlm menyelesaikan masalah anda anda diluar sana.
**Keberkesanan produk bergantung kepada kesesuaian individu. Setiap hasil dari pengguna adalah berbeza bagi setiap individu.

MEMPERKENALKAN!!

DEFLEX Fresh & Energetic

#FlushFlushKempis Solusi masalah sembelit, perut buncit & penghadaman anda!

DEFLEX diperkaya dengan bahan bermutu dan tinggi serat serta mampu menyelesaikan masalah perut buncit, sembelit dan ketidakhadaman, malah mampu merawat masalah kulit kusam.. DEFLEX sesuai untuk semua golongan dewasa dan kanak-kanak yang diformulasikan dari bahan organik yang baik dan selamat

DILULUSKAN DAN DIJAMIN SELAMAT UNTUK DIMINUM

Ramai diluar sana berani menggunakan produk yang tidak diluluskan oleh pohak KKM, awal pakai memang okey tapi lama kelamaan akan member kesan BURUK pada kesihatan. Waktu tu menangis tak berlagu pun dah tak guna, so kita jangan jadi macam tu.. DEFLEX ni kan selamat untuk diamalkan, jadi buat pilihan bijak.

100% HALAL JAKIM

  • Halal JAKIM
  • Kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)
  • Super Health Brands Top Award

NO 1 DI MALAYSIA, SOLUSI MASALAH SEMBELIT, PERUT BUNCIT DAN PENGHADAMAN ANDA !

100% Syarikat Keluaran Bumiputera Islam, Kilang Muslim, Pengasas Muslim!

#BMF(Buy Muslim First)

Rakyat Malaysia perlu dapatkan DEFLEX

kerana DEFLEX lain dari yang lain ⭐⭐⭐⭐⭐

Nak Badan Kurus Ramping Macam Cik Nur? Ini Rahsianya..

VIDEO WAJIB TONTON !!

MUDAH SAHAJA! HANYA ....

  • Koyak
  • Tuang
  • Bancuh/goncang
  • Minum

Penghantaran CEPAT! Barang Sampai Baru Bayar (COD)

Tahniah !! kerana anda percaya dengan DEFLEX untuk selesaikan masalah yang anda hadapi. Kami bangga atas tindakan anda.

SPECIAL untuk anda! Dengan buat pembelian hari ini, nama anda akan
tersenarai untuk CABUTAN BERTUAH hadiah dibawah

BERITA BAIK UNTUK ANDA !!

Jangan lepaskan peluang menjadi 100 ORANG TERAWAL mendapat

Tawaran ini sah untuk pembelian di LAMAN WEB ini sahaja!

Jom order sekarang...

PAKEJ A

RM 100

  • 1 Botol Deflex Epal
  • FREE Drawstring Bag (while stock last)

PAKEJ B

RM 200

  • 2 Botol Deflex Epal
  • FREE Shaker & Face Mask (while stock last)
  • Free Postage/ COD

MENGGUNAKAN BAHAN TERBAIK

DAPATKAN SEKARANG SEBELUM TERLAMBAT!

Untuk permulaan detox, disarankan 1 sachet sehari selama seminggu.
Seterusnya, hari ke-8 boleh diambil selang sehari (2 hari sekali).
Caranya, bancuh atau goncang deflex dgn 100ml air suam/sejuk. Sedia untuk diminum.

Disarankan minum pada waktu malam sebelum tidur.

Keberkesanan produk terbukti dalam tempoh seawal 7 hari consume bergantung kepada tindakbalas antibodi individu ke atas produk.

Deflex boleh diminum oleh lelaki dan wanita yang mempunyai masalah sembelit, pembuangan tidak lawas, perut buncit & gemuk.

Ia boleh diambil seawal umur 16 tahun dan ke atas.

Tidak. Deflex mengandungi bahan premium terbaik dan pembuangan akan berlaku selepas pengambilan 7-8 jam.

▪️ Pembuangan lawas
▪️ Sembelit hilang
▪️ Badan menjadi ringan dan bertenaga
▪️ Perut terasa  sedikit mengempis lantaran pembersihan usus berlaku daripada “kerak – kerak “lama yang menempel di dinding usus
▪️Terasa kepuasan sebenar bila anda Berjaya FLUSH semua keladak lama

Boleh. Malah anda akan lebih awet muda, kulit juga makin cerah berseri kerana dalaman usus anda kekal bersih.

2-3 botol pertama pengambilan.

Boleh. Kerana Deflex  tidak mengganggu hormon.

Tiada. Hanya perlu minum air masak/ putih dengan kadar mencukupi.

Deflex 100% bebas daripada bahan kimia merbahaya kerana bahan-bahan adalah 100% dari bahan semulajadi.

Deflex mempunyai 15 sachet (penggunaan untuk sebulan).
Baby Deflex mempunyai 7 sachet (mix apple & mocha latte).

Deflex tidak menggunakan sebarang pewarna tambahan.

Deflex berbentuk serbuk. Hanya bancuh, boleh terus minum.

Ya, deflex mempunyai kelulusan halal daripada JAKIM.

Expired date adalah 24 bulan daripada tarikh produk dikilangkan.

Proses postage mengambil masa 1-5 hari bekerja bergantung kepada lokasi penerima. Sekiranya barang masih belum diterima dalam tempoh 5 hari, mohon Whatsapp Customer Service kami di +60183501151.

INFO SYARIKAT

ADAVE (M) SDN BHD

 

NO 13-G,

JALAN TTDI GROVE 7/1, SEKSYEN 9, TAMAN TTDI GROVE,

43000 KAJANG,

SELANGOR DARUL EHSAN.

   

1194755-W

 

03-8741 1335

 

adavemsdnbhd@gmail.com

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Open chat